نصرت الهی و تنبیه بنی‌اسرائیل نزدیک است  
کد خبر: 4208690
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
مولوی عبداللهی:

نصرت الهی و تنبیه بنی‌اسرائیل نزدیک است  

امام جمعه اهل سنت درمیان در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: نصرت الهی نزدیک است و بنابر مبانی روایی قیامت برپا نمی‌شود مگر اینکه بنی‌اسرائیل تنبیه شود و آن روز نزدیک است.

مولوی عبداللهی، امام جمعه اهل سنتبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مولوی عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیان،  امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در مراسم روز قدس در شهر اسدیه گفت: شکر نعمت اسلام، امنیت و سلامت وظیفه هر مسلمانی است. 

وی با بیان اینکه یک وظیفه مسلمان این است که خط و مشی خود را مشخص کند و از مظلوم دفاع کند، اظهار کرد: بنابر مبانی دین نباید در برابر ظالم سستی و عقب نشینی کرد.

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: درست است که باید عملاً در میدان مبارزه و جهاد و دفاع از مظلوم باشیم ولی همین راهپیمایی‌ها بر افکار عمومی جهان و سیاست دولت‌ها تأثیر دارد. متأسفانه بعضی از کشورهای اسلامی مصالح اقتصادی خود را بر دفاع از فلسطین ترجیح می‌دهند.

وی یادآور شد: جای درد است کسانی که مسلمانان را متهم به خشونت و تروریست می‌کنند دارند از بزرگترین تروریست عالم حمایت همه‌جانبه می‌کنند. اسرائیل نه به حقوق بشر، نه به قطعنامه و نه به هیچ معاهده بين‌المللی و خط قرمزی پایبند نیست.

مولوی عبداللهی گفت: نصرت الهی نزدیک است و بنابر مبانی روایی قیامت برپا نمی‌شود مگر اینکه بنی‌اسرائیل تنبیه شود و آن روز نزدیک است.

انتهای پیام
captcha